Pomóż zwierzętom w schroniskach

czwartek, 15 września 2011

:**

Hej!
Przepraszam za to, że tak straaaaaaasznie długo nie pisałam!
Nie miałam okazji i czasu...
Ale mam dla was cóś:D
No to patrzcie!;DD
A!
jeszcze 130 wejść!;**

Zaczęłam robić, także kolczyki z koralików.



































A tu drugie!
















































Tu Agaty kolczyki, po polakierowaniu będą o wiele fajniejsze!;*
























Zrobiłam sobie pacyfki;PP

























Serce Cleo!;DD

Jeszcze nie ma drugiego :D

























Kokardzia, na żywo ładniejsza, będzie pierścionek z niej:D

























To też będzie pierścionek, Keroppi;***
























Będzie jako breloczek do mojego piórnika;***
























Spody! Nie wiem czy zrobić z nich muffinki czy babeczki... Doradzicie?

A teraz zdjęcia!
Moje!
Spodobał mi się księżyc, który nie dawno był na naszym niebie...










































































Ech...
Dobija mnie ta szkoła!
A jutro dwie klasówki i sprawdzian!
Nie można co prawda dwóch klasówek na dzień, ale to szczegół, raz były nawet 3... ;///

To ja lecę się uczyć i poznać opinię Agaty o moich kolczykach!;***
Pa;***

1 komentarz:

  1. Wycięte literki są trochę poszarpane i wyglądają bardzo smutno. Miałam na początku ten sam problem. Najlepszym sposobem jest kawałek patyczka do szaszłyków, który wszystko ładnie wygładzi :) Ciasteczkowy potwór za to wymiata! xD

    OdpowiedzUsuń

Śmiało pisz co sądzisz o moich wyrobach!
Im więcej komentarzy tym większa motywacja dla mnie!