Pomóż zwierzętom w schroniskach

sobota, 28 stycznia 2012

Róża i serduuszkaa! ♥

Hej! ;*
O tak! Ferie mam od poniedziałku... Niestety to już połowa!!!
Hmm... Myślę jak zabarwić silikon...
Kto wie? Proszę powiedzciee!
Chcecie jakiś tutorial? Może konkurs? 
Nie przynudzam i wam daję foteczki! 
Serduszka są BOSKIEE!!!!  ♥ ♥ ♥
















 Żółte ;*































I czerwonee! ;*
















Które wam się bardziej podobają? Mi i żółte i czerwone! ;**

I jeszcze wisiorek róża! Dla Natalii ;**

 





























Tyle mam dziś dla was kochani! ;)
Dziękuję, że jesteście, co raz więcej jest osób obserwujących i za to, że mamy ponad 4000 wyświetleń! 
To paa ;***

14 komentarzy:

  1. Cudowne rzeczy : )
    Zapraszam na mojego bloga tez o modelinie :DD
    nolaline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może pigmentem? Albo farbą akrylową? Może pastelą?
    Co do prac są śliczne:) czyżby na serduszkach lakier pękający?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak! To lakier pękający ;***
      A jak się podoba nowy nagłówek?

      Usuń
  3. ale swietne : DD mogę takie zrobić tzn.: skopiować twój pomysł, ale napisze w notce, że to twój pomysł xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. To i tak pomysł mi koleżanka podsunęła. Ale proszę napisz pod spodem żeby nie kopiowali okej?

      Usuń
  4. O super ! ;) Ostatnio coś rzadko posty dodajesz :( A co do nagłówka to super ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...
      Szkoła mnie męczyła, byłam chora...
      Ale już okej i często będą posty ;)

      Usuń
  5. Serca są boskie ;)
    Zapraszam na mojego bloga o modelinie; 3
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało pisz co sądzisz o moich wyrobach!
Im więcej komentarzy tym większa motywacja dla mnie!