Pomóż zwierzętom w schroniskach

środa, 17 sierpnia 2011

;***

Hej kochani!;***
Dziś byłam nad morzem!
Ach...
Już zapomniałam jak tam jest pięknie... ; )
Nie chcę żebyście mieli tylko jedno zdjęcie, więc dziś wam nie wstawię, bo zrobiłam tylko jedne kolczyki, ale świetne!;***
Postaram się na pojutrze zrobić Notkę:***
A nad morzem, a raczej w Krynicy Morskiej byłam na lodach, świderki amerykańskie!
Mmm... Szkoda, że u nas takich nie ma...
Kocham morze!;***
I kupiłam sobie świetne bransoletki, takie jak tu!
http://allegro.pl/decenarios-sznurek-krzyzyk-15-kolor-1-gratis-i1765221467.html
Tylko, że jeden supełek mi się rozwiązał, a nie wiem jaki to węzeł i nie wiem czy z powrotem go zawiąże ...
I mama mi taką też mega bransoletkę kupiła, może wstawię ich zdjęcia:))
No, to ja lece wybierać zdjęcia na konkurs z Cyfrowego Polsatu ;D;***
Pa;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało pisz co sądzisz o moich wyrobach!
Im więcej komentarzy tym większa motywacja dla mnie!