Pomóż zwierzętom w schroniskach

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Błyszcze ; D

Siemanko Robale!;*****
Nie no żart, nie błyszczę..., ale! Moje kolczyki tak!
Zrobiłam je w czasie zawieszenia i kompletnie o nich zapomniałam!
Są świetne, szkoda, że na koniec roku ich nie założyłam...
Ale jeszcze ich nie robiłam wtedy więc...;d

Dziś faajnie!;D:))
Ale nudy jak nie wiem!
Myślę czy nie wziąć udziału w dwóch rozdaniach!
No... Pomyśle!

Pisałam nie dawno z Karoliną!;**:))

Nie wierzę, że tyle osób czyta mojego Bloga!;D
Jest 988  wyświetleń!!!
Żeby jeszcze tyle osób kupywało...:((
No ale jak na początek nie jest źle!
Dobrze nawet!;))
Jestem przecież dopiero od 25 czerwca, więc to miesiąc i jeden tydzień dopiero ;]

To nie zanudzaaam!;D
Macie fotencje;D
























Tu widzicie żółte okrągłe z brokatem!;))

A teraz cudne!
Piękne!
Czarne!
Brokatowe!
Świetne!
Koooolczyki!!!
























Te by mi na koniec roku do sukienki pasowały!!!;******

Dziś tylko tyle!
U mnie pogoda nie do narzekania  :]
Fajna!;***
Nie wiem co wieczorem będzie w telewizji...
Coś się znajdzie!;))

To pa;**

Pozdrawiam!!!                                                                                                   Alex;***<333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało pisz co sądzisz o moich wyrobach!
Im więcej komentarzy tym większa motywacja dla mnie!