Pomóż zwierzętom w schroniskach

niedziela, 31 lipca 2011

O mnie!:))

 Siemanko!;****
Notka oczywiście jak mówiłam ,, o mnie'' :))
Dziś pokażę wam moje ulubione szminki i błyszczyki, moje ulubione perfumy, mój nowy tatuaż, mojego piesiulka;**, moją deske, moje okulary, filofuny, bransoletke z muliny i moje próby rysowania :D

A dziś opiszę wam siebie.
Wpadłam na pomysł, bo zobaczyłam na jakimś Blogu takie fajne ,,o sobie''.
 A oto to:

,,27 czerwca 1999 roku, o godzinie 13:05, w Działdowie (Woj. warmińsko-Mazurskie), przyszła na świat mŁ blondyneczka, o niebiańskich, błękitnych oczach. Wybór był trudny, ale na imię dostała Aleksandra. Dziewczynka dorastała i odkrywała świat. W końcu, gdy miała 12 lat, zaczęła sobie wszystko porządkować, teraz gdy ma właśnie 12 lat kocha zwierzęta i pragnie im pomagać, myśli, że jest pacyfistką, chce jak każda dziewczyna spotkać swojego idola, Joe Jonas'a, Cristiano Ronaldo, Adam'a Sandler'a i Daniel'a Radcliffe'a. Kocha muzykę, ma w niej talent, umie śpiewać, tańczyć i grać na gitarze. Nie chce żeby skończył się Harry Potter, jest oczywiście Potteromaniaczką i kocha serial ,,Taniec rządzi!''. Należy do harcerstwa, a przy tym świetnie się bawi, w przyszłości chce zostać fryzjerką lub piosenkarką, ale myśli, że bardziej wiarygodne i bezpieczne będzie zostać fryzjerką. a ta dziewczynka to ja!;D''

No, to tyle;D
Teraz zdjęcia!;***

Oto filofun ; )

























Następny ;)















To moje ulubione okulary!;))

























To moje ulubione 3 perfumy:)
Pierwszy jest z AVON'u nie wiem jaka firma...:D
Drugi ,,Chupa Chups''
Trzeci ,, Avril Lavigne Black Star''

























To moja ulubiona szminka ochronna i błyszczyk z AVON'u :))
Jeszcze mam jedną ulubioną szminkę z NIVEA o zapachu ,,smoczy owoc'' ale nie wiem gdzie jest:D
























To moja własnoręcznie zrobiona bransoletka z muliny:))

























To próba zrobienia jakiegoś gostka ze strony ,,spryciarze.pl''























Tu próba narysowania Homer'a Simpson'a , tak wiem wygląda jak małpa!!!;D
















Tu moja ulubiona, kochana deska!
Hello Kitty!;*******
Kocham ją!;DD
Żaaart ;D
Sorki, że odwrotnie znów...!























To mój tatuaż!

Zmywalny oczywiście!;DD



















































A na koniec moje słoneczko!;D
Majusia;**************************************<333333333333
























;*****

Dziś koniec;));******
Miłej niedzieli!

Pozdro                                                                                         Alex;****

1 komentarz:

  1. i już wszystko o Tobie wiemy ;p tatuaż świetny...ejjj oddawaj psa ;p

    OdpowiedzUsuń

Śmiało pisz co sądzisz o moich wyrobach!
Im więcej komentarzy tym większa motywacja dla mnie!