Pomóż zwierzętom w schroniskach

środa, 13 lipca 2011

: ]

Siemanko!
Dziś przyszła modelina!
Ta, już lepiłam...
Ulepiłam donaty i słoneczko gg, status zaraz wracam breloczek!!!
Mała zmiana właśnie, bo blog miał być o biżuterii, ale zrobię wyjątek!
Ale bardzo was przepraszam że nie wstawię zdjęć...
Nie mogę, bo zrobiłam zdjęcia ale jeszcze robię niespodziankę i wam jutro pokaże...
Chcę serdecznie podziękować Agrafce;****<3333
Agatko jesteś wielka, a ja czekam na konkurs!

Dziś będę spać w namiocie! Jupiii!!!
Kurcze, nie wiem co pisać...


Kontakt do mnie:
GG - 10139319
E-mail - olacia123@o2.pl


Pozdrawiam ciepło                                                                            Alex;***<3333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało pisz co sądzisz o moich wyrobach!
Im więcej komentarzy tym większa motywacja dla mnie!