Pomóż zwierzętom w schroniskach

sobota, 16 lipca 2011

Kurcze!!!

Kurcze!!!
Brak weny!
Nie wiem co dziś umieścić w notce.
Aż mi wstyd wgl. pisać jak bez zdjęć dziś notka...
Nic nowego nie stworzyłam.
Ulepiłam jedynie jing jang kolczyki wkrętki, ale za grube!
Tak w ogóle to dziś strasznie nudny dzień.
A wiecie co?
Jak chcecie fotki, to wstawię ale nie kolczyków tylko mojej roślinki bo jej zdjecia robiłam xD:D

Macie kurdee!!!
























xDD

A teraz zdjecie takie fajne, artystyczne można powiedzieć!



























Polecam Bloga Mojej Darii;****

Jej Blog jest cudny, znajdziesz tam wiele opisów na gg lub nk, albo na jeszcze coś innego...:):D

Jeszcze raz serdecznie zapraszam!;********

Pozdrawiam                                                                                                               Alex;***<333

1 komentarz:

Śmiało pisz co sądzisz o moich wyrobach!
Im więcej komentarzy tym większa motywacja dla mnie!