Pomóż zwierzętom w schroniskach

sobota, 9 lipca 2011

To już jutro!!!

Hej wam...
Jutro fajny dzień...
Będzie spędzony z moim Szymonkiem;*******
Sto lat jego mamie!;****
A wracając do jutra...
Jutro wraca Agata!; PP
Super!
Zareklamuje mojego Bloga!;d

Dziś zamówiłam nowe kolorki modeliny CERNIT...
Nie wiem co to za firma ale mam nadzieję, że dobra!:)
Zamówiłam kolorki: 
Biały
Czarny
Szary.


Kupiłam takie kolorki bo mi zabrakło czarnego i białego a szary...
Koleżanka zamówiła u mnie kotki szare... I będę lepić!;d

PS: Sorki za brak fotek... ale nie mam co wstawiać. Brak weny!!!

Pozdrawiam gorąco                                                                  Alex;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało pisz co sądzisz o moich wyrobach!
Im więcej komentarzy tym większa motywacja dla mnie!