Pomóż zwierzętom w schroniskach

piątek, 1 lipca 2011

Regulamin!

Zamawiając u mnie akceptujesz poniższy regulamin.

1.Płatność.

Biżuterięwysyłam po przedpłacie na konto bankowe.
____________________________________________________

 2.Przesyłka.

Koszt przesyłki to: 4,15 zł. Priorytet polecony!
Kupując kilka par kolczyków za przesyłkę płacisz tylko raz!
_____________________________________________________

3.Zamówienia specjalne.

Istnieje możliwość zamówienia specjalnego (własnego wzoru), gdy tylko wzór jest możliwy do wykonania i posiadam potrzebne kolory.
___________________________________________________________

4.Kontakt do mnie.

Zamówienia składać proszę:

E-mail : olacia123@o2.pl
GG : 10139319 
____________________________________________________________

Wszystkie zamieszczone na tej stronie zdjęcia oraz opisy są moją własnością. Kopiowanie zabronione!
;)

Pozdrawiam                                                                                                                       Alex;**<333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało pisz co sądzisz o moich wyrobach!
Im więcej komentarzy tym większa motywacja dla mnie!