Pomóż zwierzętom w schroniskach

poniedziałek, 11 lipca 2011

Nareszcie!

W końcu jutro lub po jutrze przyjdzie moja przesyłka, czyli modelina! ; ))
Teraz pod każdym moim zdjęciem będzie napisane ( jeszcze nie wiem jaką czcionką) www.modelinoowa.blogspot.com

Mam zamiar kupić jeszcze silikon ale to później ^^
A! I jeszcze kupię modelinę fluorescencyjną! czyli świecącą w ciemnościach!;**

A teraz niespodzianka!!!

Tadaaaam!!!

To ja z programu Clay Yourself!!!
To fantastyczna stronka, można ulepić siebie z plasteliny.!
O kurde brwi mam w kolorze blond! A tak na serio mam ciemne!
;D



















Dziś... To chyba tyle!!!
Cieszę się, że wielu osobom podoba się mój Blog!
Zapraszam częściej!

Pozdrawiam                                                                                               Alex;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało pisz co sądzisz o moich wyrobach!
Im więcej komentarzy tym większa motywacja dla mnie!